RSS srautas

Sveiki plaukai. Maistas.

Paveikslėlis

Kartais reikia tiek nedaug, kad plaukai taptų sveiki bei žvilgantys!

Manau bet kuri save gerbianti panelė pritars man, kad plauka yra labai svarbi grožio detalė bet kuriai. Ir visai nesvarbu kokį stilių propaguojate.

Prieš keletą metų, aš save vis ramindavau, kad ilgi plaukai man netinka, nes esu žemo ūgio ir mano plaukai yra gana ploni. Manau suprantate, kad tada aš tik ieškojau milijonų pasiteisinių, kad nereiktų įdėti jokių pastangų. Tačiau viskas pasikeitė praeitų metų pavasarį, kai pradėjau daug daugiau dėmesio skirti visam savo kūnui. Plaukų priežiūra, kaip ir visa kita kūno priežiūra prasideda nuo maisto, kūrį valgome. Aš niekaip nesuprantu žmonių, kurie dejuoja dėl išsausėjusių, suplonėjusių plaukų ir tuo pačiu nedaro nieko, kad plaukams padėtų. Ar bent pripažintų savo klaidas. Mano didžiausia padaryta žala plaukams buvo plaukų balinimas. Džiaugiuosi, kad gana greitai suvokiau savo klaidą bei susiėmiau į rankas.

Tad pristatau sesiją postų apie sveikų plaukų priežiūrą:

Visų pirma norėčiau pasakyti, kad visa informacija yra surinkta mano pačios ir jei tai veikė man, nebūtinai turi veikti ir jums, Be to, teigti, kad tai veikia / neveikia galite tik po minimum 3, bet geriausia po 6 menėsių naudojimo. Foto iš interneto. Just sayin’

Visai nesvarbu, ką ant plaukų dėsite / tepsite, jei nesimaitinsite tinkamai,visas pagerėjimas bus tik trumpalaikis!

Geriausi maisto produktai plaukams:

  • Žuvis, ypač lašiša, Paveikslėlis

Lašišoje yra randama labai daug maistinių medžiagų, reikalingų plaukų augimui :

Baltymai – baltymai yra būtini organizmui gaminti naujas ląsteles. Jei jūsų mityboje yra mažai baltymų, tai jūsų plaukai augs lėtai ir jie bus ploni bei silpni.
Omega-3 riebalų rūgštys – būtinos sveikai galvos odai, dėl nepakankamo kiekio šių rugščių pradeda sausėti galvos oda, plaukai praranda savo žvilgesį bei tampa trapūs.
Geležis – Geležis skatina ląstelių augimą. Papilduose (tabletėse) paprastai yra geležies, kurią organizmui yra sunku pasisavinti,na o geležis, kuri yra randama maisto produktuose, kuri yra daug labiau prieinama bei pasisavinima.
Kalcis – Kitas svarbus mineralas, būtinas plaukų augimui.
Selenos – reikalingų galvos odos sveikatai.
Magnis – Magnis yra būtinas organizmui, kad galėtų pasisavinti kalcį.

  • Pupos, pupelės, lęšiai.

Paveikslėlis

Jos yra puikus baltymų, geležies, cinko bei biotino šaltinis, kurie yra labai svarbūs plaukų augimui.

  • Žalumynai

Paveikslėlis

Tamsiai žalios spalvos daržovės, pavyzdžiui, špinatai, brokoliai ir kopūstai yra geležies, kalcio, magnio, kalio, seleno, baltymų, ir omega-3 riebalų rūgščių šaltiniai. Be to, jų sudėtyje yra vitaminų A & C – šie vitaminai yra reikalingi organizmui gaminti riebalus bei natūralių aliejų, kad sudarytų puikias sąlygos sveikiems plaukams bei odai. Per mažai šių riebalų, gali sukelti pleiskanas bei kitas galvos odos ligas. Tamsiai žalios spalvos daržovėse taip pat yra cinko, kuris yra labai svarbus mineralas sveikiems plaukams. Per mažas cinko kiekis gali sukelti plaukų slinkimą.

  • Riešutai

Paveikslėlis

Riešutai yra šaltinis selenų bei cinko.  Graikiniuose riešutuose taip pat yra omega-3 riebalų rūgščių.

  • Kiaušiniai

Paveikslėlis

Kiaušiniai yra beveik tobulas maistas plaukams (kaip ir lašiša). Jie yra baltymų, geležies ir seleno šaltinis. Juose taip pat yra jodo bei biotino. Jodas yra labai svarbus skydliaukės hormonams. Netinkama jodo koncentracija gali pakitimus skydliaukėje kurie lemia plaukų slinkimą bei kitas bėdas, kūrių nenorime turėti 🙂 Na ir biotinas sustiprina plaukus bei mažina plaukų galiukų skilinėjimą.

Paveikslėlis

Šiuo metu laukiu siuntinuko iš amazon, kuriame turėčiau rasti biotino bei natural silica papildus. Na o štai mano plaukų pokyčiai:

Paveikslėlis

 

>>>Antrąją dalį skaitykite čia<<<

 

Reklama

Palikit laiškutį čia

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: