RSS srautas

Daily Archives: sausio 2, 2013

Kad lūpos būtų vertos bučinio.

Paveikslėlis

Žiemą bei pavasarį dažniausiai prasideda daug nervų atimančios bėdos – lūpų šerpetavimas bei paraudimai. Ypač jei esate mėgėjos kramtyti ir kitaip erzinti savo lūpas. Šerpetojančios lūpos manęs dažnai nevargina, nes visuomet gana kruopščiai prižiūriu savo lūpas ir vos tik pamačius pirmuosius bėdos ‘pėdsakus’ puolu priešus visa jėga. Tiesa dažniausiai organizmui nusilpus puola šalčio opos : ( Tiesa, paskutiniu metu greitai pastebiu, kada jos pradeda pulti ir gana sėkmingai bei greitai jas išgydau. Vos tik pamačius pirmuosius paraudimus bei ‘kutenimus’ lūpų kampučiuose naudoju dantų pastą.Po to, kai opa susiformuoja (dažniausiai kitą dieną) puslelė, naudoju Blistex Relief Cream.

Paveikslėlis

Geriausia priemonė lūpų pūslelėms gydyti!

Kremas skirtas lūpų pūslelėm (opom) bei įtrūkimam gydyti. Pūslelei susiformavus kremą reikia tepti kas 1 -2 valandas, geriausia (jei leidžia situacija) tiesiog visuomet laikyti tą kremą ant lūpų. Iš karto jaučiamas palengvėjimas, yrač, kai pūslelė būna labai skaudi. Truputį šaldo, bet tai sukelia didelį palengvėjimą, patikėkit manim. Tačiau, kad ir koks nuostabus kremas jis būtų ( naudoju jį jau antrus metus) tačiau jis turi savų minusų. Visų pirma, aš jo nenaudočiau lūpų įtrūkimam gydyti, nes man jis labai sausina lūpas. Todėl visuomet kartu su juo gausiai gausiai naudoju kokį pigų lūpų balzamą, dažniausiai Boots Essentials Lip Salve Original (kaina apie £1.00). Jo sunaudoju apie pusę viso tūrio per kelias tas dienas. Šio balzamo pliusai ir kodėl perku jį tokį pigų:

  • Visų pirma, nejaučiu jokio reikalo pirkti brangaus kai po kelių dienų teks jį išmesti, nes nesinorės tepti bakterijų vėl ir vėl ant lūpų.
  • Dėl tos pačios priežasties negaliu naudoti pirštu tepamų lūpų balzamų.
  • Kokybės bei kainos santykis  labai geras.

Tiesa, jį visuomet reiktų laikyti kišenėje dėl labai svarbios priežasties: jis suminkštėja ir tuomet daug lengviau tepasi ant skaudančios opos.

***

Kasdienai daugiau nei metus naudoju Vaseline Lip therapy (kaina apie £ 2.00)

.

Paveikslėlis

Jis vienintelis balzamas, kurio niekuomet nepametu ( tuk tuk tuk į stalą) ir kuris visuomet pateisina visus mano lūkesčius. Visų pirma jis labai lengvai tepasi bei labai patogi metalinė pakuotė. Pakuotei galiu skirti tik 10 balų iš 10! Ji puikiai telpa džinsų kišenėje, gana lengvai randama rankinuke kuriame beveik neįmanoma ją sutraiškyti ar kitaip sulaužyti. Pakuotėje yra 20g lūpų balzamo, kurio užtenka apie 3 – 6 mėnesius priklausomai nuo vartojimo dažnumo. Balzamą galima vartoti ir šerpetojančiai rankų odai.

Šiaip galėčiau pagirti visą Vaseline produkciją. Mano rankinuke visuomet rasite rankų kremą Vaseline Essential Moisture Clean Feeling Lotion 75ml (kaina apie £2.00) pakeisama vis vartoju kūno losijonus.

Geriausias lūpų scrubas yra pagaminamas namuose naudojant : rudasis cukrus, medus bei alyvuogių aliejus.

Paveikslėlis

Paimate visus produktus ( jų reikia tikrai nedaug) sumaišoti ir tepate ant lūpų. Galite dar įdėti vazelino dėl papildomo minkštumo. Tepimui dažniausiai tam naudoju minkštą dantų šepetuką. Patikėkit manim, tai puikiai pašalina visas negyvas ląsteles bei padeda lūpoms grąžinti natūralią jų spalvą (tas ypač reikalingas toms, kurios yra pamėgusios ryškias lūpų dažų spalvas). Lūpos tampa švelnios švelnios! Tiesa, tai labai skani lūpų terapija : )

Mylėkite save!

Paveikslėlis

 

download

 

Reklama

Sveiki plaukai. Maistas.

Paveikslėlis

Kartais reikia tiek nedaug, kad plaukai taptų sveiki bei žvilgantys!

Manau bet kuri save gerbianti panelė pritars man, kad plauka yra labai svarbi grožio detalė bet kuriai. Ir visai nesvarbu kokį stilių propaguojate.

Prieš keletą metų, aš save vis ramindavau, kad ilgi plaukai man netinka, nes esu žemo ūgio ir mano plaukai yra gana ploni. Manau suprantate, kad tada aš tik ieškojau milijonų pasiteisinių, kad nereiktų įdėti jokių pastangų. Tačiau viskas pasikeitė praeitų metų pavasarį, kai pradėjau daug daugiau dėmesio skirti visam savo kūnui. Plaukų priežiūra, kaip ir visa kita kūno priežiūra prasideda nuo maisto, kūrį valgome. Aš niekaip nesuprantu žmonių, kurie dejuoja dėl išsausėjusių, suplonėjusių plaukų ir tuo pačiu nedaro nieko, kad plaukams padėtų. Ar bent pripažintų savo klaidas. Mano didžiausia padaryta žala plaukams buvo plaukų balinimas. Džiaugiuosi, kad gana greitai suvokiau savo klaidą bei susiėmiau į rankas.

Tad pristatau sesiją postų apie sveikų plaukų priežiūrą:

Visų pirma norėčiau pasakyti, kad visa informacija yra surinkta mano pačios ir jei tai veikė man, nebūtinai turi veikti ir jums, Be to, teigti, kad tai veikia / neveikia galite tik po minimum 3, bet geriausia po 6 menėsių naudojimo. Foto iš interneto. Just sayin’

Visai nesvarbu, ką ant plaukų dėsite / tepsite, jei nesimaitinsite tinkamai,visas pagerėjimas bus tik trumpalaikis!

Geriausi maisto produktai plaukams:

  • Žuvis, ypač lašiša, Paveikslėlis

Lašišoje yra randama labai daug maistinių medžiagų, reikalingų plaukų augimui :

Baltymai – baltymai yra būtini organizmui gaminti naujas ląsteles. Jei jūsų mityboje yra mažai baltymų, tai jūsų plaukai augs lėtai ir jie bus ploni bei silpni.
Omega-3 riebalų rūgštys – būtinos sveikai galvos odai, dėl nepakankamo kiekio šių rugščių pradeda sausėti galvos oda, plaukai praranda savo žvilgesį bei tampa trapūs.
Geležis – Geležis skatina ląstelių augimą. Papilduose (tabletėse) paprastai yra geležies, kurią organizmui yra sunku pasisavinti,na o geležis, kuri yra randama maisto produktuose, kuri yra daug labiau prieinama bei pasisavinima.
Kalcis – Kitas svarbus mineralas, būtinas plaukų augimui.
Selenos – reikalingų galvos odos sveikatai.
Magnis – Magnis yra būtinas organizmui, kad galėtų pasisavinti kalcį.

  • Pupos, pupelės, lęšiai.

Paveikslėlis

Jos yra puikus baltymų, geležies, cinko bei biotino šaltinis, kurie yra labai svarbūs plaukų augimui.

  • Žalumynai

Paveikslėlis

Tamsiai žalios spalvos daržovės, pavyzdžiui, špinatai, brokoliai ir kopūstai yra geležies, kalcio, magnio, kalio, seleno, baltymų, ir omega-3 riebalų rūgščių šaltiniai. Be to, jų sudėtyje yra vitaminų A & C – šie vitaminai yra reikalingi organizmui gaminti riebalus bei natūralių aliejų, kad sudarytų puikias sąlygos sveikiems plaukams bei odai. Per mažai šių riebalų, gali sukelti pleiskanas bei kitas galvos odos ligas. Tamsiai žalios spalvos daržovėse taip pat yra cinko, kuris yra labai svarbus mineralas sveikiems plaukams. Per mažas cinko kiekis gali sukelti plaukų slinkimą.

  • Riešutai

Paveikslėlis

Riešutai yra šaltinis selenų bei cinko.  Graikiniuose riešutuose taip pat yra omega-3 riebalų rūgščių.

  • Kiaušiniai

Paveikslėlis

Kiaušiniai yra beveik tobulas maistas plaukams (kaip ir lašiša). Jie yra baltymų, geležies ir seleno šaltinis. Juose taip pat yra jodo bei biotino. Jodas yra labai svarbus skydliaukės hormonams. Netinkama jodo koncentracija gali pakitimus skydliaukėje kurie lemia plaukų slinkimą bei kitas bėdas, kūrių nenorime turėti 🙂 Na ir biotinas sustiprina plaukus bei mažina plaukų galiukų skilinėjimą.

Paveikslėlis

Šiuo metu laukiu siuntinuko iš amazon, kuriame turėčiau rasti biotino bei natural silica papildus. Na o štai mano plaukų pokyčiai:

Paveikslėlis

 

>>>Antrąją dalį skaitykite čia<<<