RSS srautas

Dovanų sąrašas Kalėdų Seneliui

Paskutiniu metu labai populiaru tarp blogų rašytojų sudaryti sąrašą dovanų, kurių labai norėtumei rasti Kalėdų rytą po eglute.

Šiemet buvo labai sunku nuspręsti ar aš aplamai noriu kokių dovanų. Jau kelinti metai, kai visiškai esu praradusi bet kokį norą gauti dovanų Kalėdom, Manau visa esybe tiesiog laukiau, kada ta Kalėdų dvasia sugrįš pas mane. Galiausiai po visų mąstymų ir svarstymų, nusprendžiau, kad neturėsiu jėgų visiems įrodinėti ir pasakoti, kodėl būtent šiemet nusprendžiau, kad man dovanų kaip ir nesinori gauti.

Anyway, kiek žinau, tiek aš tiek visi man artimi žmogiukai jau yra susipirkę visas dovanas, tai per daug vilčių nededu kad gausiu kažką iš šio sąrašo, kurį jums čia pateiksiu. Manau, kad šis sąrašas bus labiau man, kad tikslingiau leisčiau savo pajamas, na ir gal pravers kitiems žmogiukams, kurie beviltiškai ieško dovanų savo mylimiesiems.

Viso kūno pižama (all – in – one), £28 Next

Paveikslėlis

Kai pamačiau šias pižamas ( jos yra kelių rūšių) tiesiog įsimylėjau. Jos labai minkštos ir švelnios. Taip ir norisi tiesiog jaukiai įsitaisyti ant sofos ir tiesiog patinginiauti.

Pyragaičių stovas. £20, Cath Kidston

Paveikslėlis

Paskutiniu metu esu labai pamėgusi visokius vintage gėlių raštus. Mano nuomone jie įneša daug moteriškumo į namus ❤ O ir šiaip šios spalvos labai gražiai tinka prie mūsų virtuvės.

Megstukas su karaliene lape. £28 DP

Paveikslėlis

Dar vienas apsėdimas paskutiniu metu – lapės. Kaip gražiai jos atrodo ant visokių megstukų, šalikų ar pirštinių!

Viskas kas susiję su TBBT

Paveikslėlis

Nuo DVD iki soft kitty marškinėlių.. Na tik kalendoriaus nereikia, nes pati juom pasirūpinau 🙂 Šiaip jei nesat šio serialo matę, tai tikrai patariu – jis vienas mano mėgstamiausių ( pirmoje vietoje spėju DRAUGAI yra).

Draugai visų sezonų DVD

Paveikslėlis

Na, spėju, kad net komentuoti to nereikia.

Ausinės. (Bermuda green spalvos)

Paveikslėlis

Nelabai man svarbu kokios firmos ausinės būtų, kol jos yra šios nuostabios spalvos ❤

Spėju, kad tai viskas ko tikrai tikrai norėčiau iš materialiųjų daigtų. Na, o be jų, tai kaip visada labai laukiu Kalėdų dvasios, sveikatos mylimiems žmogiukams bei žinoma trupučio sniego Kalėdų rytui 🙂

Myliu,

Ikis x

download

Reklama

One response »

  1. Norų Saugykloje kur kas patogiau sudaryti savo norų sąrašus, bei pasidalinti juo su kitais. Prisijunk ir įsitikink: http://www.norusaugykla.lt
    Beje, ten tilps ne tik pageidaujamos dovanos, bet ir kitokie norai, svajonės, troškimai, tikslai!

    Atsakyti

Palikit laiškutį čia

