RSS Feed

Vanduo.

Paveikslėlis

Mums kasdien reikia išgerti apie 2l vandens. Kodėl mūsų organizmui reikia vandens? Šiuos faktus turėtumėte kuo puikiausiai prisiminti iš biologijos pamokų, na bet jei jau nutiko,kad primiršote štai priminsiu.

  • 75% mūsų smegenų sudaro vanduo.
  • 83% mūsų kraujo sudaro vanduo.
  • 22% mūsų kaulų sudaro vanduo.
  • Vanduo  reguliuoja mūsų kraujo spaudimą.
  • Padeda pašalinti nereikalingas medžiagas.
  • 75% raumenų sudaro vanduo.
  • Padeda kūnui pasisavinti maistines medžiagas.

Štai keletas daugiau priežasčių gerti vandenį:

Lieknėjimas. Vanduo padeda sulieknėti! O taip! Vanduo neturi kalorijų, tai jei visas kolas, spraitus ir fantas pakesitumėte vandeniu  – “sutaupytumėte” labai daug kalorijų. Be to jei išgertumėte bent vieną stiklinę vandens prieš valgį – jo suvalgytumete daug mažiau, nes sotumo jausmas ateitų daug greičiau.

Širdies sveikata. Gerdami tam tikrą kiekį vandens galite sumažinti širdies smūgio riziką! Aerikos mokslininkai 2002 metais nustate, kad žmonės kurie išgeria 5 stiklines vandens per dieną sumažina riziką gauti širdies smūgį iki 41%!

Energija. Neišgeriant pakankamai vandens galite pradėti jaustis nusilpęs, nenorintis nieko daryti. Jei jau esate ištroškęs tai jau didelis ženklas kad jūsų organizmui reikia vandens!

Galvos skausmas.  Kitas požymis, kad jūsų organizmui trūksta vandens – galvos skausmas.

Sveika oda. Oda gali pradėti tiesiog švytėti kai gaunamas tinkamas kiekis vandens! Žinoma, niekas nenutinka per naktį, bet savaitės turėtų užtekti, kad pajustumėte skirtumą. ( Mao pačios oda labai pagerėjo, kai pradėjau gerti daug vandens ir atitinkamai sublogėjo, kai pradėjau gerti daugiau dietinės kolos)

Vėžio rizika. Gerdami pakankamai vandens sumažinante riziką susirgti kraujo vėžiu net 50%. Taip yra todėl, kad vanduo padeda pašalinti toksiškas medžiagas iš jūsų organizmo.

Tačiau dabar klausimas kyla kaip išgerti tą tinkamą kiekį vandens? 

Štai keletas būdų kaip gerti vandenį, kad jo reikalingos medžiagos nedingtų gaminimo procese :

  1. Vanduo su citrina. Puikiai gaivina bei numalšina troškulį. Papildomai gaunate vitamino C.Paveikslėlis
  2.  Žolelių arbata.
  3. Su agurko griežinėliais.
  4. Su mėlynėmis ( labai skanu!)
  5. Su spanguolių sultimis
  6. Su apelsinų sultimis
  7. Su be kalorijų ( calorie- free) sirupu bei ledu.

Be to, valgydami tam tikras daržoves, galite pakeisti vieną ar dvi stiklines vandens per dieną!

Štai sąrašas daržovių padedančių tam:

  • Obuoliai
  • Moliūgai
  • Arbūzai
  • Vyšnios
  • Citrusiniai vaisiai.
  • Agurkai,
  • Ananasai

Na, o pabaigai….

Paveikslėlis

Iki pasimatymo mielieji!

download

Reklama

One response »

  1. Pozityviai nuteikiantys faktai.
    Kiek teko klausti gydytojų, tai skysčiai, kurių reikia žmogui yra tiesiog paprastas vanduo, kuris gali būti pagardintas vaisiaus griežinėliu. Arbata, sultys nesiskaito, net jeigu naudojamas didesnis vandens santykis

    Atsakyti

Palikit laiškutį čia

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: